Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα!
55
Η μη διαμόρφωση από τον οικονομικό φορέα του Μέρους VI "Τελικές Δηλώσεις" του ΕΕΕΣ σύμφωνα με τις παρεχόμενες εντός παρενθέσεων οδηγίες αποτελεί λόγο απόρριψης της προσφοράς του;
Η μη συμπλήρωση από τον προσφέροντα του Μέρους VI "Τελικές Δηλώσεις" του ΕΕΕΣ δεν αποτελεί λόγο απόρριψης της ...
ΕΕΕΣ, τελικές δηλώσεις
54
Τι ισχύει αναφορικά με τα στοιχεία και τα έγγραφα τα οποία αναρτώνται στο ΚΗΜΔΗΣ και αποτελούν αντικείμενο ανάρτησης και στο πρόγραμμα “ΔΙΑΥΓΕΙΑ”; Οι αναθέτουσες αρχές/αναθέτοντες φορείς τα καταχωρίζουν πρωτογενώς στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ ή αυτά αντλούνται αυτόματα από το ΚΗΜΔΗΣ;
Σύμφωνα με το
άρθρο 38, παρ. 4, εδάφιο τελευταίο του ν. 4412/2016, σε συνδυασμό και με το άρθρο ...
ΚΗΜΔΗΣ, ΔΙΑΥΓΕΙΑ
53
Για τον υπολογισμό της εκτιμώμενης αξίας των συμβάσεων, σύμφωνα με το άρθρο 6 του ν. 4412/2016, χρησιμοποιούνται οι Κωδικοί του Κοινού Λεξιλογίου για τις Δημόσιες Συμβάσεις (CPV) ή οι Κωδικοί Αριθμοί Εξόδων (ΚΑΕ);
Για τον σχετικό υπολογισμό κρίσιμοι είναι οι Κωδικοί CPV. Το άρθρο 6 του ν. 4412/2016 ενσωματώνει ρύθμιση του ...
CPV, ΚΑΕ, υπολογισμός αξίας σύμβασης, όμοια αγαθά και υπηρεσίες, ομοειδή αγαθά και υπηρεσίες
52
Το άρθρο 15 του π.δ. 171/1987, που διατηρείται σε ισχύ μετά την ψήφιση του ν. 4412/2016, εισάγει παρέκκλιση από τις ρυθμίσεις του άρθρου 118 του νόμου σε ό,τι αφορά στις απευθείας αναθέσεις μικρών έργων από Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης;
Όχι. Το άρθρο 15 του π.δ. 171/1987 ρυθμίζει μόνο θέματα απονομής αρμοδιοτήτων σε όργανα των δήμων και όχι ...
απευθείας ανάθεση, μικρά έργα, ΟΤΑ, π.δ. 171/1987
51
Τα επαγγελματικά μητρώα Μελετητών και Εργοληπτών, που προβλέπονται στο άρθρο 75 (σε συνδυασμό και με το Παράρτημα ΧΙ του Προσαρτήματος Α), συνιστούν επίσημους καταλόγους εγκεκριμένων οικονομικών φορέων κατά την έννοια του άρθρου 83 έως την ψήφιση του ΜΗ.ΤΕ.;
Όχι, καθώς τα Μητρώα αυτά συνιστούν μόνο “επαγγελματικά και εμπορικά μητρώα” κατά την έννοια του άρθρου 75, παρ. ...
επαγγελματικά μητρώα, Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων, Μητρώο Μελετητών, επίσημος κατάλογος
50
Δραστηριότητες που σχετίζονται με τη λειτουργία δικτύων όμβριων υδάτων εμπίπτουν στο πεδίο του άρθρου 230;
Ναι. Η λειτουργία δικτύων ομβρίων υδάτων, ιδίως σε αστικά περιβάλλοντα, εμπίπτει στην έννοια της λειτουργίας αποχετευτικών δικτύων, κατά ...
ύδωρ, όμβρια ύδατα, αναθέτοντες φορείς
49
Για την απευθείας ανάθεση δημοσίων συμβάσεων έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών υπηρεσιών, οι αναθέτοντες φορείς υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το σύστημα ηλεκτρονικής κλήρωσης;
Η διαδικασία για την απευθείας ανάθεση δημοσίων συμβάσεων έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών υπηρεσιών που ...
απευθείας ανάθεση, αναθέτοντες φορείς, συμβάσεις έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών υπηρεσιών
48
Οι Δήμοι που δεν διαθέτουν Δ.Ε.Υ.Α. και ασκούν τη δραστηριότητα “Ύδωρ” είναι αναθέτοντες φορείς;
Στην περίπτωση που Δήμος δεν διαθέτει Δ.Ε.Υ.Α. και ασκεί ο ίδιος τη δραστηριότητα “ύδωρ”, όπως αυτή περιγράφεται στην ...
Δήμος, Δ.Ε.Υ.Α., αναθέτων φορέας
47
Ποιες διατάξεις καταργούνται από την έναρξη ισχύος του ν. 4412/2016;
Καταργούνται οι διατάξεις που αναφέρονται ρητά στις παρ. 1 και 2 του άρθρου 377 του ν. 4412/2016, καθώς ...
καταργούμενες διατάξεις
46
Στις περιπτώσεις έργων στο πλαίσιο των οποίων η προσμέτρηση εργασιών είναι δύσκολη ή αδύνατη (π.χ. έργα συντηρήσεων, ανακαινίσεων, αναστηλώσεων κ.λπ.), μπορεί ο σχετικός προϋπολογισμός να μη περιλαμβάνει ποσότητες των επιμέρους εργασιών;
Από το συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 53 και 125 του ν. 4412/2016 προκύπτει ότι στις ανωτέρω περιπτώσεις ...
συμβάσεις έργων, προσμέτρηση εργασιών, ποσότητες, προϋπολογισμός
45
Στην περίπτωση των συνοπτικών διαγωνισμών επιτρέπεται το άνοιγμα των δικαιολογητικών συμμετοχής, των τεχνικών προσφορών και των οικονομικών προσφορών σε μία δημόσια συνεδρίαση;
Ναι. Σύμφωνα με τη ρητή διάταξη του άρθρου 117, παρ. 4 είναι επιτρεπτό το άνοιγμα των ανωτέρω σε ...
συνοπτικός διαγωνισμός, άνοιγμα προσφορών, δικαιολογητικά συμμετοχής, τεχνικές προσφορές, οικονομικές προσφορές
44
Στην περίπτωση συνοπτικού διαγωνισμού κατά το άρθρο 117 απαιτείται τεχνική επάρκεια της αναθέτουσας αρχής ή όχι;
Ναι απαιτείται. Εφόσον το άρθρο 44 δεν εισάγει εξαιρέσεις, αυτό εφαρμόζεται και στην περίπτωση των συνοπτικών διαγωνισμών.
Επισημαίνεται, ...
τεχνική επάρκεια, έργα, μελέτες, συνοπτικός διαγωνισμός
43
Πως εφαρμόζεται το άρθρο 44, παρ. 1 σε σχέση με τις προδιαγραφές τεχνικής επάρκειας των αναθετουσών αρχών στις συμβάσεις έργων και μελετών;
Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 44, οι εν λόγω προδιαγραφές τεχνικής επάρκειας καθορίζονται με κοινή απόφαση ...
τεχνική επάρκεια, έργα, μελέτες
42
Είναι νοητή η στήριξη σε ικανότητες άλλων φορέων (δανεισμός ικανότητας τρίτων) σε διαδικασίες σύναψης συμβάσεων μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών κάτω των ορίων;
Όχι. Σύμφωνα με τη ρητή διάταξη του άρθρου 78, παρ. 3 το εν λόγω άρθρο (που αφορά εν ...
δανεισμός ικανότητας τρίτων, συμβάσεις μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών
41
Στην περίπτωση υποβολής απαράδεκτων προσφορών κατά την έννοια της παρ. 4 του άρθρου 26, είναι νοητή η προσφυγή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης του άρθρου 32;
Όχι. Στην περίπτωση υποβολής απαράδεκτων προσφορών, εφαρμόζεται η ανταγωνιστική διαδικασία με διαπραγμάτευση του άρθρου 29 (πρβλ. και άρθρο ...
απαράδεκτες προσφορές, διαπραγμάτευσης, απευθείας ανάθεση
40
Διατίθεται το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) σε επεξεργάσιμη μορφή;
Το ΤΕΥΔ, το οποίο εγκρίθηκε με τη με αριθμ. 158/2016 απόφαση της Αρχής και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (Β΄ ...
ΤΕΥΔ, επεξεργάσιμη μορφή
39
Με την υποβολή του Τυποποιημένου Εντύπου Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ)/ Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ) υποβάλλονται και τα αποδεικτικά έγγραφα νομιμοποίησης του προσφέροντος και τα παραστατικά εκπροσώπησης;
Όχι. Το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ)/ Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) παρέχει προαπόδειξη, αντικαθιστώντας τα σχετικά πιστοποιητικά ...
ΕΕΕΣ, ΤΕΥΔ, αποδεικτικά έγγραφα, νομιμοποίηση, παραστατικά εκπροσώπησης
38
...
Αποαναρτήθηκε ως χρονικά ανεπίκαιρο, λόγω τροποποίησης των σχετικών διατάξεων. Για να δείτε το σχετικό αποαναρτηθέν ερώτημα-απάντηση, δείτε εδώ. ...
37
Απαιτείται να φέρει το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ)/ Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) βεβαίωση του γνησίου της/των υπογραφής/-ών;
Το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ)/ Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) δεν απαιτείται να φέρει βεβαίωση του γνησίου ...
ΤΕΥΔ, ΕΕΕΣ, γνήσιο υπογραφής
36
Ποιος διαμορφώνει το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ)/ Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ);
Το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ)/ Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) διαμορφώνεται καταρχάς από την αναθέτουσα αρχή/ αναθέτοντα ...
ΤΕΥΔ, διαμόρφωση, ΕΣΗΔΗΣ