Logo Twitter Social Icon Rounded Square Color Logo LinkedIn 2C 66px R    

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΑΑΔΗΣΥ-ΠΔ 123/12 (με τροποποιησεις) - Άρθρο 10 - Διεύθυνση Βάσεων Δεδομένων και ΚΗΜΔΗΣ

Ευρετήριο Άρθρου

 

Άρθρο 10

Διεύθυνση Βάσεων Δεδομένων και Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων

 

  1. Η Διεύθυνση Βάσεων Δεδομένων και Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων είναι αρμόδια για την τήρηση Εθνικής Βάσης Δεδομένων Δημοσίων Συμβάσεων και του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων, καθώς και για οποιαδήποτε περαιτέρω ηλεκτρονική υποστήριξη και στατιστική επεξεργασία.

 

  2. Η Διεύθυνση Βάσεων Δεδομένων και Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

 

  α) Τμήμα Βάσεων Δεδομένων Δημοσίων Συμβάσεων, στην αρμοδιότητα του οποίου ανατίθενται κυρίως:

 

  αα) Η συλλογή και δημοσίευση πληροφοριών σχετικά με το νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο των δημοσίων συμβάσεων και τη συναφή νομολογία των ευρωπαϊκών και εθνικών δικαστηρίων.

 

  ββ) Η παρακολούθηση και αξιολόγηση της συλλογής, επεξεργασίας και δημοσίευσης στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων Δεδομένων στοιχείων από τις αναθέτουσες αρχές και τους αρμόδιους δημόσιους φορείς, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 4013/2011.

 

  γγ) Η μέριμνα για την τήρηση στην Εθνική Βάση Δεδομένων Δημοσίων Συμβάσεων όσων άλλων ειδικότερων στοιχείων προβλέπονται από τον Κανονισμό Λειτουργίας της Αρχής και τις διατάξεις του ν. 4013/2011, όπως εκάστοτε ισχύει.

 

  β) Τμήμα ηλεκτρονικής υποστήριξης, στην αρμοδιότητα του οποίου ανατίθενται:

 

  αα) Η συγκρότηση, ανάπτυξη, τήρηση, τροφοδότηση και εν γένει επιμέλεια, σε συνεργασία με το Γενικό Διευθυντή, της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της Αρχής.

 

  ββ) Η επιμέλεια για την ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Αρχής των Πράξεων της, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο νόμο και τα προβλεπόμενα στις σχετικές αποφάσεις της.

 

  γγ) Η υποβολή προτάσεων, σε συνεργασία με τις λοιπές υπηρεσιακές μονάδες για θέματα πληροφορικών συστημάτων, η παρακολούθηση της εφαρμογής τους, η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας τους και η εισήγηση για τις αναγκαίες τροποποιήσεις και προσαρμογές.

 

  δδ) Η εισήγηση για την προμήθεια υλικών και υπηρεσιών που αφορούν στη χρήση, την επέκταση, την αναβάθμιση και τη βελτίωση των Πληροφοριακών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων της Αρχής και η παρακολούθηση των σχετικών διαδικασιών.

 

  εε) Η μέριμνα για την απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων πληροφορικής και του τηλεφωνικού κέντρου της Αρχής σε σχέση με τον εξοπλισμό, το λειτουργικό σύστημα, τα συστήματα διαχείρισης των Βάσεων Δεδομένων και τα δίκτυα.

 

  στστ) Η ανάπτυξη λογισμικών εφαρμογών σύμφωνα με τις ανάγκες των υπηρεσιακών μονάδων της Αρχής, η μέριμνα για το λογικό σχεδιασμό των εφαρμογών λογισμικού και των Βάσεων Δεδομένων, καθώς και τις αναγκαίες επεκτάσεις και βελτιώσεις των πληροφοριακών συστημάτων της Αρχής.

 

  ζζ) Η βελτίωση των διαδικασιών ασφάλειας των συστημάτων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.

 

  ηη) Η παροχή εκπαίδευσης και εν γένει υποστήριξης προς τους χρήστες των πληροφοριακών συστημάτων της Αρχής και η προετοιμασία εισηγήσεων για τον τρόπο εκπαίδευσης τους σε θέματα χειρισμού και αξιοποίησης των συστημάτων αυτών.

 

 *** Το κείμενο του άρθρου 10 παρατίθεται όπως διορθώθηκε με την διόρθωση σφάλματος που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 254/24.12.2012.